Czy kupowanie na Artvesta jest bezpieczne?
Bezpieczeństwo płatności zapewnia PayU i szyfrowanie SSL.
Po dokonaniu przez Ciebie płatności za wybraną rzecz, Artvesta rozlicza się z danym producentem / artystą dopiero jak dotrze do Ciebie zamówienie i nie będzie zwrotu / reklamacji. Dlatego masz pewność, że jak cokolwiek by poszło nie tak - dostaniesz zwrot wpłaconych środków.
Jakie są formy płatności?
Dzięki PayU możesz zapłacić kartą, przelewem, blikiem, a nawet rozłożyć płatność na raty!
Czy są możliwe zwroty?
Zwroty przyjmujemy bez podania przyczyny do 14 dni. Wyjątek: produkty robione na zamówienie (informację o ewentualnym braku zwrotów znajdziesz w opisie produktu).
Czy są możliwe reklamacje?
Jeżeli stwierdzisz wady w otrzymanym zamówieniu możesz zawsze zgłosić reklamację. Wystarczy zalogować się na Artvesta, wejść w Moj Panel / Kupno / Zamówienia i przy odpowiednim zamówieniu nacisnąć guzik REKLAMACJA. Następnie prześlemy Ci wiadomość na Twój adres e-mail z adresem pracowni, na który należy odesłać przedmiot.
Chcę zamówić kilka rzeczy od tego samego sprzedawcy, jednak nalicza mi się za każdym razem dodatkowy koszt transportu. Co zrobić?
Nasz system jest momentami zawodny i nie wie czy przesyłka wyjdzie z jednej pracowni czy z kilku różnych. W takim wypadku, aby nie płać kilka razy za transport , są dwa rozwiązania:
1. złóż zamówienie, zapłać poprzez payU całość, napisz do nas o sytuacji, a my zwrócimy Ci nadpłacone koszty transportu natychmiast poprzez payU (jeśli rzeczy uda się spakować do jednej paczki zamiast kilku).
2. napisz do nas maila co chcesz dokładnie zamówić i w jakiej ilości. Prześlemy mailowo podsumowanie zamówienia z doliczoną jedną kwotą za transport i danymi do przelewu.
Spodobała mi się rzecz na stronie, ale potrzebuje innego wymiaru. Co zrobić?
Napisać do nas jaki wymiar potrzebujesz, a my sprawdzimy co da się zrobić. W większości przypadków możemy zlecić produkcję danej rzeczy w dowolnym wymiarze. Nie ma rzeczy niemożliwych!
Masz dodatkowe pytania?
Napisz do nas na artvesta@artvesta.pl