- Czy kupowanie na Artvesta jest bezpieczne?
Bezpieczeństwo płatności zapewnia PayU i szyfrowanie SSL.
Po dokonaniu przez Ciebie płatności za wybraną rzecz, Artvesta rozlicza się z danym producentem / artystą dopiero jak dotrze do Ciebie zamówienie i nie będzie zwrotu / reklamacji. Dlatego masz pewność, że jak cokolwiek by poszło nie tak - dostaniesz zwrot wpłaconych środków.
- Jakie są formy płatności?
Dzięki PayU możesz zapłacić kartą, przelewem, blikiem, a nawet rozłożyć płatność na raty!
- Czy są możliwe zwroty?
Zwroty przyjmujemy bez podania przyczyny do 14 dni. Wyjątek: produkty robione na zamówienie (informację o ewentualnym braku zwrotów znajdziesz w opisie produktu).
- Czy są możliwe reklamacje?
Jeżeli stwierdzisz wady w otrzymanym zamówieniu możesz zawsze zgłosić reklamację. Wystarczy zalogować się na Artvesta, wejść w Moj Panel / Kupno / Zamówienia i przy odpowiednim zamówieniu nacisnąć guzik REKLAMACJA. Następnie prześlemy Ci wiadomość na Twój adres e-mail z adresem pracowni, na który należy odesłać przedmiot.
Masz dodatkowe pytania?
Napisz do nas na artvesta@artvesta.pl